.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیر اجرایی نمایشگاه دخبر داد :
حضور مازندران با 65 غرفه در نمایشگاه توانمندی های ایران در سلیمانیه

مدیر اجرایی نخستین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران با محوریت استان مازندران در سلیمانیه عراق گفت: شرکت های تولیدی  استان مازندران حضور پررنگی در برگزاری نمایشگاه دارند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات مستقر در نمایشگاه سلیمانیه عراق، نمایشگاه "احمد اصغری" در جمع خبرنگاران با بیان اینکه 110 شرکت ایرانی برای به نمایش گذاشتن توانمندی های واحدهای تولیدی و صنعتی در این نمایشگاه حضور دارند، افزود: 55 غرفه تولیدی و صنعتی در این نمایشگاه به استان مازندران اختصاص دارد.

وی ادامه داد: نمایشگاه توانمندی های جمهوری اسلامی ایران با محوریت اتاق بازرگانی از حدود دو سال قبل قرار بود در سلیمانیه عراق برگزار شود که به لحاظ شرایط نامطلوب اقتصادی صاحبان شرکت و بنا به دلایل دیگر زمان برگزاری این نمایشگاه به تاخیر افتاد.

دبیر اتاق اکو ایران با اشاره به اخذ مجوز نخستین نمایشگاه اختصاصی مازندران در سلیمانیه از سازمان توسعه تجارت ایران، ادامه داد: بیش از هزارو 500 فراخوان از طریق اس ام اس و ایمیل برای حضور واحدهای صنعتی و تولیدی در نمایشگاه سلیمانیه عراق انجام شده است.

اصغری با اشاره به استقبال بی نظیر مردم سلیمانیه عراق از نمایشگاه اختصاصی توانمند یهای واحدهای تولیدی و صنعتی ایران، گفت: برگزاری نمایشگاه فرصت خوبی است تا ضمن ارائه توانمندی ها و با توجه به ظرفیت بالای بازار کالا و خدمات در این استان، سطح مبادلات تجاری و اقتصادی را در اقلیم کردستان عراق افزایش دهیم.

وی، از تداوم برگزاری نمایشگاه بصورت سالانه بین دو استان خبر داد و خاطرنشان کرد: تسهیل و رفع موانع صادرات و واردات به ویژه در حوزه حمل و نقل و ترانزیت کالا در مبادی مرز دو استان از اهداف مهم برگزاری نمایشگاه در سلیمانیه عراق می‌باشد.

گفتنی است:فعالیت های بسیار خوبی برای حضور جمهوری اسلامی در اجرای طرح های زیربنایی و تامین بازار کالاهای اساسی در عراق تاکنون اجرا شده و صادرات ایران از 790 میلیون دلار در سال 84 به 12 میلیارد دلار در سال جاری رسیده است.

نخستین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران با محوریت استان مازندران از 31 اردبیهشت تا 3 خرداد ماه در استان سلیمانیه عراق دایر است.

جمعیت استان سلیمانیه عراق بر اساس آخرین سرشماری بیش از دو میلیون نفر بوده است. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.062 seconds.